Stockwell Gallery
Nowy Jork, 1988,
Performance z udziałem Krystyną Jachniewicz. Artysta użył w nim m.in. gumowych smoczków i cukru.
Krystyna Jachniewicz siedziała na białym krześle, do którego była przymocowana przezroczysta folia, którą artyści wcześniej polali białą, czerwoną i czarną farbą - szybko taszystycznie. Na palce rąk założyli gumowe smoczki. Polizane smoczki maczali w cukrze i podawali sobie nawzajem do ust. Następnie odkryli ukrytego w foli manekina, ukazując się jego plecy - linia kręgosłupa była zbudowana z takich samych smoczków jak te na palcach artystów. W tle ustawiony był obiekt/rzeźba Zarębskiego z serii „Mixed media/ przedmioty znalezione” (plexiglas, taśma magnetofonowa, głośniki, smoczki, damski but, drut, rożne drobne znalezione przedmioty metalowe, czerwony i czarny lakier).
Całe zdarzenie miało miejsce na tle ściany wyklejonej prowokacyjnymi tekstami Istvana Kantora, węgierskiego artysty mieszkającego w Kanadzie.